Magyarul az asszociáció működik, ami bizony nagy teljesítmény. A legtöbb vállalatnak épp ez a célja, hogy ha elhangzik a brand név, az magával sodorjon megannyi, abszolút helytálló jelzőt.
A Pandora melyik korosztály kedvence?
Valamiért sokan úgy hiszik, hogy ez a márka főleg a fiataloknak szól. Pedig ez alapvetően nem igaz. Az tény, hogy akadnak kifejezetten újító szellemiségű modellek, amik a konzervatívabb ízlést kedvelőknek nem biztos, hogy tetszenek, de ezek mellett a tradicionálisabb stílusjegyek is teret kapnak. Szóval a legjobb úgy jellemezni a Pandora célcsoportjának korosztályát, hogy nincsen konkrét kikötés. Hiszen tulajdonképpen nem az számít, hogy ki, hány éves, hanem az a legfőbb kérdés jelen esetben, hogy az ékszerek képviselte kellem passzol-e az egyéni ízlésvilággal. Ha igen, akkor az aztán tényleg abszolút mellékes, hogy amúgy a személyi igazolványon milyen születési dátum szerepel.
A sokszínűség, ahogy arra fentebb már utaltunk, a márka sajátja. Sokáig furcsának tűnt ez a fajta kitűnés a tömegből, viszont mára bebizonyosodott, hogy nagyobb szükség van erre, mint azt bárki hitte volna. Mert egyre többen és többen vágynak arra, hogy egy kicsit kiemelkedjenek a tömegből, a sablonosságból, a megszokottságból. Na és az kétségtelen tény, hogy a Pandora ehhez nem mindennapi utat kínál. Lévén az ékei teljes egészében eltérnek mindentől, ami unalmas, ami sokat ismételt. Akadnak extravagáns kollekciók is a felhozatalban, de természetesen visszafogottabb alternatívák is elérhetőek, amik ugyanakkor egyediségből nem szenvednek hiányt.
A Pandora mára a gyűjtők kedvencévé vált?
Mostanság bizonyos értelemben igen, hiszen a charmok gyűjtése gyakorlatilag divatirányzattá lépett elő, amit mind többen és többen követnek a legnagyobb lelkesedéssel, illetve a mindenkori szépségre való nyitottsággal.